П Р О Т О К О Л

 

Гр. КЮСТЕНДИЛ, 04.11.2020 г.

 

Кюстендилският административен съд в открито съдебно заседание на четвърти ноември две хиляди и двадесета година в състав:

        

ПРЕДСЕДАТЕЛ: ИВАН ДЕМИРЕВСКИ

 

        ЧЛЕНОВЕ: МИЛЕНА АЛЕКСОВА-СТОИЛОВА                                     АСЯ СТОИМЕНОВА

                                                  

с участието на секретар: Лидия Стоилова

и в присъствието на прокурора: Марияна Сиракова

постави за разглеждане: КАНД №  221/2020  г.

докладвано от: СЪДИЯ  ДЕМИРЕВСКИ

На именното повикване в 10:23  часа се явиха:

КАСАТОРЪТ, редовно призован, не се представлява по делото.

ОТВЕТНИКЪТ, редовно призован, чрез адв. Д., не се явява, не изпраща представител.

СЪДЪТ констатира, че с вх.№ 4900 от 02.11.2020 г. по делото е постъпила молба от ответника Д.А., в която моли да се даде ход на делото в днешно с.з. в негово отсъствие, тъй като не му е възможно да влезе в РБългария от РМакедония, поради усложнената епидемична обстановка в страната. Оспорва подадената касационна жалба и излага подробни съображения по съществото на спора.

ЗА ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА – КЮСТЕНДИЛ, се явява прокурорът Сиракова.

ПРОКУРОРЪТ: Да се даде ход на делото.

СЪДЪТ

 

О П Р Е Д Е Л И:

ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО.

 

ДОКЛАДВА КАСАЦИОННАТА ЖАЛБА.

ПРОКУРОРЪТ: Жалбата е допустима, в срок. Няма да соча доказателства.

СЪДЪТ счита делото за изяснено от фактическа и правна страна и

 

О П Р Е Д Е Л И:

ДАВА ХОД ПО СЪЩЕСТВО.

 

ПРОКУРОРЪТ: Уважаеми административни съдии, намирам касационната жалба за неоснователна. Не считам, че са налице касационния основания за отмяна на решението на  въззивния съд, което намирам за правилно и обосновано, поради което моля да го потвърдите.

СЪДЪТ прилага по делото писмената молба на ответника и обяви, че ще се произнесе с решение в срок.

 

 

         Протоколът се изготви в с.з.

Заседанието приключи в 10: 25 ч.

 

 

                                                                                                                            ПРЕДСЕДАТЕЛ:

 

 

                    СЕКРЕТАР: